TÄIUSLIKKUSEST AJENDATUD:
MG SADA AASTAT
Vähestel autobrändidel on ajalugu, mis on sama kirglik ja auväärne kui MG-l. Alates 1924. aastast on MG loonud autosid, mida on armastatud just nende sõidunaudingu tõttu.
MG on loonud rohkelt ajatu iluga autosid ning peaaegu sajandi pikkune Briti disainipärand elab edasi igas meie tänapäevases mudelis, ühendatuna kõige kaasaegsema tehnoloogiaga kogu maailmast.
Ka tänases mudelivalikus elab edasi MG britilik stiil – alates London Eye esituledest kuni euroopaliku sisekujunduseni välja.
Meie mootorispordi pärand on midagi, mille üle oleme eriliselt uhked. See on sügavalt juurdunud nii ajaloolistesse kui ka uuematesse mudelitesse - alates legendaarsetest MGB-dest kuni tulevikku vaatava Cybersterini.
MG 14/28
MG spordigeeni algus
MG sündis Morris Cars’i spordiautode haruna ning tõusis avalikkuse huviorbiiti 1924. aastal, kui esitleti mudelit MG 14/28, mille tippkiirus oli 65 miili tunnis.
Just need autod tegid MG-st lemmiku paljude sportlike juhtide seas.
Old Number One
Väiksem, kiirem, lõbusam
Pettunud kontoritöös, suundus Cecil Kimber Morris Garages’i töökotta Oxfordis ning asus ehitama oma unistuste autot – väiksemat, kiiremat ja sõidunaudingut pakkuvamat. Nii sündis esimene tõeline MG spordiauto - Old Number One.
Old Number One
Väiksem, kiirem, lõbusam
Pettunud kontoritöös, suundus Cecil Kimber Morris Garages’i töökotta Oxfordis ning asus ehitama oma unistuste autot – väiksemat, kiiremat ja sõidunaudingut pakkuvamat. Nii sündis esimene tõeline MG spordiauto - Old Number One.
MG K3 Magnette
Konkurentsist ette
MG K3 Magnette võitis ühe maailma raskema võidusõidu – Mille Miglia. Kapten George Eyston ja Johnny Lurani olid esimesed mitte-itaallased, kes triumfeerisid 1100 cm³ klassis.
MG TC Midget
„Cooli“ sünnipaik
1940. aastatel tuli MG välja TC Midgetiga, mis paistis silma oma ägedate lisade ja isikupära poolest. Üle 10 000 auto tootmine tõi MG Briti spordiautode lainele ka Ameerikas.
MG ZA Magnette
Esmapilgul arusaamatu, hiljem armastatud
Kuigi MG ZA Magnette tekitas esialgu segadust, võitis see kiiresti poolehoiu oma jõudluse ja nutikate lahendustega.
MGA
MG voolujooneline tulevik
MGA tõi MG disaini uude ajastusse – uus 1498 cm³ mootor ja voolujooneline kere sillutasid tee üle 100 000 müüdud autoni vaid seitsme aastaga.
MG EX181
Rekordite murdja
1954–1959 püstitas MG kiiruserekordeid.
„Roaring Raindrop“ ehk EX181 kihutas Stirling Mossi käe all 1957. aastal 395 km/h ja kaks aastat hiljem Phil Hilli juhtimisel 410 km/h.
MGB
Bestseller
MGB oli aastakümneid MG enimmüüdud mudel. See oli esimene MG, mis kasutas isekandvat kere. Kiirendus 0–100 km/h vaid 11 sekundiga ja üle 500 000 müüdud auto.
MGB GT V8
Väike auto, suur jõud
Tänu 3.5-liitrisele Rover V8 mootorile sai MGB GT V8-st võimas väikeauto – kombinatsioon, mida armastati.
MG Metro
Väike, aga särav
Pärast Abingdoni tehase sulgemist arvasid paljud, et MG on ajalugu. Ent see tuli tagasi, ja energilisemana kui kunagi varem. Tekkis uus fännibaas, kelle südamed võitis lõbus ja kompaktne MG Metro.
MG RV8
Legendi taassünd
1980. aastate lõpuks kasvas klassikaliste autode populaarsus. Sportautode järele oli taas tuntav nõudlus. 1993. aastal tegi MGB comebacki MG RV8 nime all, 3,9-liitrise V8-mootoriga roadsterina.
MGF
Legendi taassünd
MGF oli esimene täiesti uus MG sportauto pärast 1962. aastat. Auto turule tulekut oodati suure põnevusega. See oli uuenduslik: keskmootor, gaasivedrustus ja voolujooneline disain tõid talle ülemaailmse edu.
MG6
Uue ajastu lävepakul
MG6 GT – neljaukseline luukpära, mis tõi kaasa sportliku disaini ja esitles tulevaste mudelite esteetikat.
MG3
Isikupärasem kui kunagi varem
MG3 vastas uue põlvkonna ootustele, pakkudes klientidele võimalust oma autot ise kujundada – isikupära ja uuenduslikkus käsikäes.
MG5
Jõudlus, mis näeb hea välja
MG5 tõi endaga särava välisilme, mugava sisekujunduse ja 1.5-liitrise VTi-Tech bensiinimootori – kombo, mis ei jäänud kellelegi märkamatuks.
MG6 GT BTCC
Võitjate valik
Jason Plato naasis pärast 10 aastast pausi Briti ringrajasarjale BTCC, juhtides MG6 GT-d ja tuues meeskonnale kuus võitu ning viis individuaalset tiitlit.
MG GS
Esimene linnamaastur
Alati innovatsiooni esirinnas olev MG tõi turule MG GS, mis tähistas uue peatüki algust – esimene MG SUV, mis ühendas liikuvuse ja maastikuvõimekuse.
MG ZS
Alati ühenduses
2017. aastal esitletud MG ZS oli esimene MG, millel oli internetiühendus – ja see võeti kiiresti omaks enam kui 40 riigis ning müüdi kuue aastaga ligi 800 000 autot. 2018 lisandus täiselektriline versioon ZS EV.
MG E-Motion Concept
Elektriline elegants
E-Motioni kontseptsioonauto kiirendab 0–100 km/h vähem kui nelja sekundiga ja sõidab üle 500 km ühe laadimisega. Visuaalselt vapustav ja tehnoloogiliselt eesrindlik.
MG X-Motion kontseptsioon
Kiskjalik iseloom, elegantne vorm
X-Motioni disainikeel kandis edasi MG „Emotional Dynamism“ filosoofiat. Sellest kasvas välja ka tootmismudel MG HS.
MG ZS EV
Perele loodud, sõidulusti täis
Täiselektriline MG ZS EV ühendab ruumikuse, ökonoomsuse ja sõidulusti. Lansseeriti Euroopas 2019. aastal.
MG Cyberster kontseptsioon
Tuleviku roadster
Cyberster on kaheistmeline elektrisportauto, mis toob tagasi MG roadster’i vaimu ja ühendab selle tipptehnoloogiaga: mängukonsoolilaadne juhikoht, 5G-ühendus, kiirendus 0–100 km/h vähem kui kolme sekundiga ning 800 km sõiduulatus.
MG7
Luksuslik sedaan
2022. aastal avalikustati suurim MG sedaan – viieukseline MG7, mis ühendab sportliku välimuse ja luksusliku ruumikuse.
MG4 Electric
Kasvav elektriline perekond
2022. aastaks oli Euroopas saadaval viis uue põlvkonna elektrilist MG mudelit. Nende seas uusim: MG4 Electric – kompaktne ja täiselektriline luukpära.
Rohkem veel ees
Pärand tulevikuks
Sajandipikkuse kogemuse, disainipärandi ja innovatsiooni najal liigub MG edasi. Alati tulevikku vaadates, alati inimesi liigutades.